четвъртък, 20 октомври 2011 г.

Chinese chilli chicken with peanuts

                     Скоро много ми се дояде китайско . . . / а това е нещо, което не се случва много често/ и се сетих за една малка книжка, която бях накарала баща ми да ми купи от една бутка за книжки във Варна, точно като ме бяха приели . . . след 7 клас :D :D :D Беше много отдавна и вече малко се е разпаднала от разгръщане, но свърши чудесна работа в избора ми на желаното ястие - нещо пилешко, лютичко и да не е ориз :)))



Необходимите продукти:

  • 500 гр. пилешки гърди
  • 50 гр. нишесте
  • 1 ч.ч. сурови фъстъци
  • соев сос
  • джинджифил
  • 1 - 2 люти чушки /или повече :)/
  • олио


                   Нарежете пилешките гърди на парченца, оваляйте ги в нишестето и ги изпържете в мазнината. Добавете фъстъците и запържете още малко. Овкусете с соевия сос, джинджифила и лютите чушки, разбира се /просто обожавам люто (devil)/ и задръжте на котлона още съвсем малко, колко подправките да отпуснат аромата си :)))


                  Комбинирайте с чаша вино и добри приятели :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар