сряда, 7 септември 2011 г.

Lemon coffee biscuits

                           Нещо много ме гонят нервите в последно време, а това . . . . . води само до едно нещо - започвам да пека сладки неща в несвяст :) Надявам се това ми настоение скоро да отмине, защото съм затрупана с храна, която не мога да смогна да изям . . . . и въпреки това ще ви споделя едни бисквитки за кафе, които сътворих през почивните дни /за да има с какво да си пия кафето, разбира се :)/


    Необходимите продукти:
    • 125 гр. размекнато масло
    • 1 ч.ч. захар
    • 1 яйце 
    • 2+1 ч.ч. брашно
    • 1 бакпулвер 
    • сокът на 1 / 2 лимон
    • щипка сол
    • 3 ванилийки 
    • олио за намазняване на тавата 

                       Разбъркайте добре маслото с яйцето и захарта, добавете сокът на лимона, солта и ванилийките. След получаването на хомогенна смес прибавете 2 ч.ч. брашно с бакпулвера и замесете меко тесто. Останалата 1 ч.ч. брашно използвайте да домесвате тестото. Разточете го и с формичка /аз винаги налитам на цветенцата, но не е нужно всички да са еднакви :D :D :D/ изрежете бисквитките. Наредете ги в подмазана и набрашнена тава и печете около 30 мин. в предварително загрята на 150 градуса фурна.

                          P.S. Ако не си падате по лимоните колкото мен, можете да пропуснете лимоновия сок и пак стават много хубави :)))))
      

    Няма коментари:

    Публикуване на коментар