понеделник, 20 юни 2011 г.

Area 51

       Както може би сте разбрали по първия ми избор за публикация, обичам филми на ужасите (*devil*) и понеже имам приател сценарист точно на такива филми с голям интерес следя творчеството му :))) и понякога чета сценариите :P

       Тази година участва в http://www.horrorfestonline.com/ с два филма - единият, за който вече писах и снимаха в България, а другият е "Area 51", който гледах снощи !!! Разказва се, разбира се, за зона 51, където американците крият или не извънземни :))))) но по-важното за този филм и това, което го прави много скъп и специален за мен още преди да го бях гледала е това, че Tim кръсти малкото чудовище на мен. Понеже той винаги се обръща към мен с "Little Devil", така се казва и бебето извънземно /може би заради разликата в годините между мен и него съм и най-малкото чудовище :))))/ . . . . . . . . е, убиха ме първа, но все пак е филм на ужасите и е американски . . . . . . добрите винаги побеждават :))) 

       Надявам се, да ви допадне /за по-страхливите - има кръв, но повечето не е червена :D и не е особено страшен, така че може да се пробвате :))) /

ENJOY ! ! !




Няма коментари:

Публикуване на коментар