вторник, 10 май 2011 г.

My favorite cake



        Време е да ви споделя за моята голяма страст - ГОТВЕНЕТО. Ще започна с най-любимата ми и съвършена малка шоколадова тортичка, която всъщност е по-скоро тарта без блат :) Правила съм я с какви ли не плодове отгоре, но червените винаги ми стоят най-добре :))) Рецептата е много простичка и единственото нещо, което ви трябва е пружина за печенето и въображение за украсата :)


Необходими продукти:
  • 2 черни шоколада, ама много какаови поне 70%
  • 80 гр. масло 
  • 4 яйца, разделени на жълтъци и белтъци
  • 100 гр. захар
  • щипка сол
  • 2 с.л. брашно 
На водна баня се разтопяват шоколадите заедно с маслото, към получената смес се добавят разбитите със солта жълтъци и със захарта белтъци; бърка се внимателно с тел. Накрая се наръсва с брашното и отново се разбърква леко. Тестото се изсипва с пружината и се пече в предварително загрята фурна на 180 градуса за около 30-40мин.


Всички около мен обожават тази торта, а и аз много лесно се навивам да им я приготвя :)))


ENJOY!!!

3 коментара: