неделя, 16 октомври 2011 г.

A fruit cake for my coworkers

                        Миналата седмица колегите ми отново ме изнудиха да им направя нещо сладко. Виждайки ме да разглеждам един брой на  "Good food" веднага ми се каза "Искам тортата от корицата" :) Аз разгледах рецептата, бързо и тайно я промених малко по мой вкус, но се постарах да оставя визуален спомен за нея /няколко блата и плодове, за които предварително се разбрахме да сложа каквито намеря в магазинчето до нас/, за да не кажат, че съм ги излъгала /мъже . . . единствената разлика, която им направи впечатление беше "На корицата имаше 4 блата, а твоята е с 3 :D"/ И така, щастието в офиса беше пълно и аз бях доволна :))))

Необходимите продукти:
  • 10 яйца
  • 1 ч.ч. захар
  • 1 ч.ч. брашно
  • 1 бакпулвер
  • 2 с.л. сладко от ягоди
  • 1 ч.л. екстрат от ром
  • 600 мл. готварска сметана
  • 1 / 3 ч.ч. пудра захар
  • 100 мл. прясно мляко /можете да го заместите с ароматен алкохол - аз използвах ликьор от орехи/ 
  • 2 праскови
  • 100 гр. малини 


                     Разбийте яйцата със захарта го получаване на гладка и равна смес. Постепенно започнете да добавяте брашното смесено с бакпулвера, накрая овкусете със сладкото от ягоди и есенцията от ром и тестото е готово. Печете в предварително загрята фурна на около 180 градуса /използвайте по-голяма и дълбока тава - тестото се надува доста и при мен "преля" от тавата :)/. След като се изпече, оставете да изстине и разрежете внимателно на 3 блата. Разбъркайте сметаната с пудрата захар, почистете и нарежете прасковите и можете да започнете сглобяването на тортата :) Блата внимателно залейте с 1 / 3 от млякото /или ликьора/, намажете със 1 / 4 от сметановата смес и наредете едната нарязана праскова и 1 / 3 от малинките, отгоре сложете следващия блат и повторете в същия ред. Поставете последния блат, напоете го с останалото мляко и намажете със сметаната от всички страни. Украсете с малинките и оставете тортата да престои 1 нощ в хладилника :))

                      Извинявам се на колегите ми, които не можаха да я опитат, но организацията по донасянето и малко се провали, за което аз не бях виновна :(

                     Усмивки на всички и сладки моменти :))))))))) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар