четвъртък, 30 юни 2011 г.

Vegetarian cream soup

      Понеже ми извадиха мъдрец тази седмица и не мога да ям кой знае колко много неща, ще ви предложа една рецептичка за зеленчукова крем супа, която импровизирах /просто ми омръзна да се мъча само с кисело мляко/. Получи се доста добре и се надявам да ви хареса :)))


Необходимите продукти:
  • 2 средно големи картофа
  • 3 - 4 парченца тиква /горе-долу 5 х 5 х 5 см/
  • 1 по-голям морков
  • 1 глава лук
  • 2 с.л. масло
  • 200 гр. готварска сметана 
  • сол
  • пресен босилек за украса
  • червен пипер
  • крутони /аз използвах готови, защото не ми се занимаваше и не можех да ги ям :( и от солидарност хората около мен се примириха с тях/ 
        В маслото запържвате предварително нарязания на ситно лук, след което доливате вода и добавяте почистените и нарязани на едри кубчета зеленчуци заедно с няколко щипки сол. Когато зеленчуците са сварени, сваляте супата от огъня и ги пасирате добре. Накрая добавяте готварската сметана и бъркате докато се получи хомогенна смес. Гарнирате с крутоните, червеня пипер и листенцата пресен босилек :)))

Надявам се да ви хареса :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар