неделя, 4 септември 2011 г.

Sangría especial

                           Много обичам Sangría ! ! ! Всяка година през лятото правя вкъщи и каня приятели да ми помогнат да я изпием :D :D :D Представям ви рецептата, която използвах тази година /основата съм взаимствала от една малка книжка с рецепти на традиционни испански ястия, която съм си купувала от Испания преди години :)/

    • 3 л. червено вино, по-избор разбира се /аз използвах Syrah/
    • 1 л. швепс лимон
    • 1 / 2 малък пъпеш
    • 5 - 6 нектарини
    • 3 - 4 ябълки
    • 1 чепка черно грозде
    • 1 лимон
    • кубчета лед 

                           Можете да използвате всякакви плодове, важното е да са ароматни /аз като пазарувам за sangría мириша всички плодове, които взимам - ако не усещам аромата , значи не стават :)/. Нарежете всички плодове в голяма купа /достатъчно голяма, за да събере плодовете и 4 литра течност/. Залейте ги с виното и оставете в хладилника за 24 часа да отпусват аромата си гобре. Непосредствено преди сервиране изситепе и швепса. Сервирайте с кубчета лед :)))


      

    Няма коментари:

    Публикуване на коментар