неделя, 5 юни 2011 г.

A lovely retro Sunday !

      От известно време все ми се иска да публикувам нещо, но за съжаление не съм от най-постоянните в подобни начинания. След трудна седмица, прияна петък вечер /или май по-скоро нощ/ с приятели и мимолетни свалки със "some British guys" дойде време и за заслужената почивка в неделния ден :)
     Всичко започна със събуждането ми към 10 - 10 и нещо и решението, че вместо кафе ще пия зелен чай! Мисля, че никой няма да има нужда от обяснения как да си направи чай, но един съвет от мен - не си взимайте пакетчета :) .... и такаааа .... направих си чая и си взех книжка да чета ... Оскър Уайлд :) - "Портретът на Дориан Грей" ... виждайки я в библиотеката си, се зачудих защо до сега не съм я чела и на момента я грабнах :) След няколко пленителни часа, станах да хапна нещо и си пуснах филм, който сами можете да прецените http://www.imdb.com/video/imdb/vi2371683353/ Лично аз останах много доволна, имайки предвид първоначалния ми ужас, като видях, че е 2часа дълъг - изобщо не усетих времето !!! 
      В момента се наслаждажам на отминаващия ден, продължавайки да пия зелен чай, да чета наистина удивителна книга и да подбирам още един черно-бял филм за вечерта :) Наистина пожелавам на всеки един от вас такъв ден ... отдавна не бях прекарвала времето си сама толкова зареждащо и освобождаващо от целия заобикалящ ме свят :)))))
     Мисля, че си намерих филма .... http://www.imdb.com/title/tt0041090/ така че ви оставям да намерите и вие вашия :)

P.S. For all my movie choices I'd like to say a big thank you to one amazing friend of mine - Tim Tori :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар