вторник, 26 юли 2011 г.

Sweet corn with butter and nuts

        Нищо по-просто от това, което ще ви предложа днес . . . имах много задачи и не ми остана време и сили да готвя /желание, разбира се винаги имам :))))))/. Преди дни бях купила няколко кочана сладка царевица и се сетих, че ще бъдат не просто вечерята ми, а и нещо което лесно мога да си взема на работа за обяд :))))

  • млечна царевица, колкото решите
  • сол
  • масло
  • накълцани на ситно ядки
     Сварете нарязаната на парчета царевицата в подсолена вода и изсипете водата. При сервирането нарежете няколко парченца масло отгоре и поръсете със солта и натрошените ядки :))))))


     Знам, че нямаше смисъл да пиша рецепта и само снимката беше достатъчна, но ми е приятно :)))) Дано и на вас да ви е приятно да ме четете :* 

Няма коментари:

Публикуване на коментар